Slooow life

Har varit så jävla förslappad denna vecka så det finns inte. vaknar två på dagen och somnar fyra på morgonen. däremellan gör jag inte ett skit förutom att träna lite och kolla pll. (sugen jag blev på att kolla nu..) skärp miiig. längtar lite till hösten nu, att jogga i svalt väder och ha lite fler lager kläder. -var inte ens mening att RIMMA där!- kommer definitivt ångra att jag sa så om nån månad. Joel har fått jobb på systemair, så nu är jag inte bara arbetslös. jag är ensam och arbetslös! :D


Kommentarer
Postat av: Majzor

Eyyy, youre not alone, im arbetslös 2!
Lets make a band, at least a facebook group

2013-09-02 @ 20:52:48
Postat av: Majzor

Eyyy youre not alone, im arbetslös 2!!!

2013-09-02 @ 20:58:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0