Tapet

Åkte med mamma idag och letade tapet, så trött på min nu! Rosa, blommor.. verkligen inte jag. ska inte låta mamma bestämma denna gång. då blir det diskret och smaaaaakfulla färger :D jag vaggas i dom goda orden och tänker också att det matchar så fint, sen vaknar jag upp efter nån månad och tänker, vad fan är det här?! Hahah

Ska på en infodag om fritids nästa vecka och sen får jag antagligen jobba där. känns läskigt att binda upp sig på något här i skbg, jag som inte tänkt stanna här. tänk om jag blir fast! och får inavlade, inskränkta och rasistiska barn! nej nu ringer jag och tackar nej direkt, såhär kan vi inte ha det. 

Har kommit på att det skadar inte att stanna på ett ställe och tjäna in ett tag. om man ska ut och göra världen vill jag vara förberedd först. det gör inget att det är skbg, det är ett jobb. 

Random som inte passar in någonstans 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0