Kuta i kylan

Jag är så jävla less på mig själv som bara bor i min säng och vaknar när det är mörkt. idag kom jag på att jag i framtiden inte kommer ha något minne av vintern 2014, jag går ju ALDRIG ut. idag gick jag upp innan tolv, åt frukost och gick ut och sprang/promenerade. jag är typ yr i huvudet av all frisk luft. inte så konstigt, min kropp fick väl en chock nu när den är van vid att ligga still och äta chips. fattar inte att jag gjorde detta självmant. alltså jag är ju en träningsmänniska men jag haaaaatar att träna utomhus på vintern, aldrig hänt förut bortsett från längdskidor. pigg blev jag också, shocker!





Jaja samma sak på alla bilder, men det är svårt att inte ta kort när man bor så bortskämt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0