New years eve

Hade världens mysigaste nyår i elins stuga i stumsnäs. fick träffa nytt folk från Falun och var samtidigt med mina bästa vänner. två minuter innan tolvslaget kutade vi för att hinna fram till en brygga, HANN DIT, smällde massa raketer och pussades. på vägen hem gick vi in i ett övergivet läskigt hus för att yolo liksom. låg lite passande svartvita foton och heliga skrifter här och där. jag som är den räddaste av dom räddaste tyckte plötsligt allt var jätteroligt. kanske har kommit på botemedlet mot extrem spökrädsla: alkohol.

Andra dagen tog vi det lugnt som betande kor. sa hejdå till faluborna, bland dom var Katrin som var min roommate under hela mitt konfirmationslägrer. liten värld! skräckfilm till klockan 6 på morgonen (VEM ÄR JAG?) och till sist hemfärd mot the lovely västmanland. mitt bästa nyår hittills!















Gnäggande däggdjur genom kikarlins

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0