Reunion

I fredags skulle jag ha en lugn kväll i vås men till slut gick jag ut, ändå, som vanligt. började hos Jenny med lite pizza och pictionary, hur trevligt som helst, klart man vann också. fick skjuts till Elin och sen drog vi till bmb med Maja. aldrig sett så lite folk haha var ganska fail, kom många tillslut men vi drog tidigt ändå. 

Jag träffade Jesper från konfalägret, det var lika kul som alltid när man stöter på en från det härliga året 09! tänkte bara prata lite men det slutade med att han hängde med hela kvällen. på pitchers är det någon som knackar mig på axeln och det är Erik från 09året. jag och Jesper hamnar i chocktillstånd eftersom vi inte sett honom på fem år! han bor i Gävle och så är han plötsligt i Västerås  precis där vi råkar befinna oss. världen är så jävla liten och random. däck hos Elin kl 6 på morgonen efter en svintrevlig dag. wiiii

Elin tog denna av misstag och jag tycker den är jätterolig

Detta var fantastiskt 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0