Livet

Förut var jag arbetslös och nu har jag två jobb, vart är mellanläget liksom? mitt liv består just nu av Max och Biltema och kommer göra det ett bra tag framöver. hinner inte med mycket annat men det gör ingenting. har äntligen lite rutiner så jag är glad. har hunnit hem över påsken och träffat hela släkten, och på tisdag fyller jag 20!!! då ska jag vara hemma i tre dagar, ska bli superskönt. sen ska jag frakta enorma mängder alkohol till Västerås. osäker på det där sista, men är ganska taggad på att kunna handla det jag vill ha utan att behöva besvära någon annan! nu blir det pizza och lördagsmys. och en bildbomb.. 




alltså titta hur han sitter








Harar<3

Valborg



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0