Carmel Valley

Sååååååatteeee... Blev ingen highway idag. Vår vanliga tur när det gäller väder att köra i! Det var hur fint som helst precis innan, men såklart blev det storm. Varför just storm?! Tog en annan väg i stället och hade bra väder hela tiden, men vågade ändå inte ta ettan. Det får bli den på väg ner från San Francisco i stället. Vi åkte in på en liten landsväg när vi hade ca 20 mil kvar, sedan kom den sjukaste vägen någonsin hela vägen till Carmel Valley. Vi åkte mitt bland bergen på små slingriga vägar, och utsikten är omöjlig att beskriva, gick inte ens att göra rättvisa på bild eller video. Nu i slutändan var det kanske bra med stormen, vi fick verkligen en upplevelse. 

Nu har vi hamnat mitt ute i ingenstans, igen. Det är fint såklart, men väldigt kallt pga höjden. Vi fick till och med lock för öronen på vägen hit. Men jag har spanat in en bubbelpool här så imorgon tar vi ett varmt bad innan resan! 



Någon mer än jag som kollade på Summerland förut?












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0