Cat har gjort det igen

Igår hade vi ingenstans att sova så Cat var så sjukt snäll och lät oss sova i hennes lägenhet. Efter stranden gick vi till hennes lobby för att vänta på henne och jaa... Vad kan man säga, kan ju inte vara särskilt billigt att bo där! Vi bara stod och tog kort och gapade, passade inte alls in där haha. När hon kom hem från jobbet köpte hon med några Corona upp till oss och sa åt oss att gå ner till poolen medan hon jobbade, vi fick ta med oss ölen ner! Där satt vi i jacuzzin och drack och kollade ut över Miami, det typiska backpacker-livet liksom. När vi kom upp igen hade hon köpt ännu mer öl, den kvinnan gillar alkohol! Vi gick ut till ett sushiställe (Pubbelly) som hade lite ovanliga grejer, godaste jag ätit i hela mitt liv tror jag. Kommer aldrig kunna äta sushi i Sverige igen. Sen tog hon oss till en bar som heter Mango, jättecoolt ställe verkligen. Härlig atmosfär med massa olika liveframträdanden, Cat mosade på med mojitos och fortsatte med margaritas hemma hos henne. Eftersom jag skulle köra tog jag det lugnare men dom andra mådde som dom förtjänade idag. 



I den poolen badade vi!



Här gjorde dom någonting med choklad och jordnötter


Mango





Kommentarer
Postat av: Bebbis

Ska aldrig läsa din blogg när jag är hungrig igen alltså SHIT.. Jag vågar inte ens ta en manuell bil till erikslund imorgon haha så du är väl värd allt det där goda eeeeehe haha! Känner typ att jag bara vill dra på en matresa nu.

2016-04-09 @ 12:39:47
URL: http://nouw.com/bebo

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0