Elva timmar senare, Orlando!

I morse lämnade vi vårt mysiga motell i Key West och nu är vi helt plötsligt i Orlando. Skulle ta sex timmar totalt sa gpsen, det tog elva timmar. Jag körde sju av dom och är väl lagom snurrig nu! Men vad gör det när vi ligger här i vårt lyxiga Best Western-rum? Bokade tre nätter här igår kväll för 500 spänn var! Billigaste stället hittills och också det finaste, hur går det ihop liksom. 

Hann inte till hotellet innan solen gick ner så jag fick köra en del i mörker. Och det blir verkligen kolsvart! Dom har inga gatlyktor utan reflexlinjer på vägarna som visar vägen. Miljövänligare antar jag men det är svårt att se ibland, särskilt när man ska byta fil hela tiden. Ibland kan det vara riktigt läskigt att köra, men det är jättekul och jag älskar alla miljöombyten. 

Har bara stannat till på Taco Bell idag så nu har vi beställt pizza upp till rummet (omg). Känner att det är en nyttig resa detta! Imorgon ska vi antagligen till universal studios, men ingenting är bestämt. Skönt! 

Vårt hem i Key West, älskar!

Såhär ser det ut runt alla Key-öarna

Skaldjur är populärt! 

En söt bar i Okeechobee


Orlando!
Handfat i hallen



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0