En månad i USA

Nu drar jag igång bloggen igen efter ett och ett halvt års frånvaro. Mestadels för att andra ska kunna ha lite koll på vad jag har för mig på mitt lilla äventyr. Jag, Lova och Ellinor ska åka till USA i en månad och roadtripa runt och ha allmänt sköj. Våra destinationer är: Miami, Key West, Orlando, New Orleans, Austin, Los Angeles och San Francisco. I den ordningen kommer vi att ta oss fram i en hyrbil, undantaget är mellan Austin och Los Angeles då vi kommer flyga! Vi har ju inte hela dan på oss liksom... Eller vänta. 
 
Om fem timmar drar vi! Jag känner ingenting, som vanligt. Jag är den som är hur cool som helst tills vi typ lyfter med planet. Då kommer jag kolla ner och ba, OMG VAFAN HÅLLER VI PÅ MED? Nu ska jag ta mig en macka och packa det sista, vad är sömn liksom? 
 
Ses imorn då Miami!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0