Framme i Los Angeles!

Flygresan gick bra, vi har hämtat ut vår nya bil och tagit oss till motellet. Vi har döpt den nya till Kate för att gps-rösten heter så. Hon är jättefin, men jag saknar Michelle lite, alltså vår förra bil. Vi kan ju inte välja Michelles röst igen, hon hör hemma i Ford Focusen. Hon ställde upp i vått och torrt i 300 mil, nu har hon förtjänat semester! 

Jag vet ärligt talat inte riktigt vart vi är, jag är bara glad att vi lämnar imorgon. Eftersom detta bara är övernattning tog vi det billigaste, och vi verkar ha hamnat i ett riktigt shady område. Gjorde en liten tripp till donken tidigare, såg en del skumma människor och kände oss förföljda på hemvägen. Rätt som det var körde en bil ifatt, försökte lägga sig jämsides och blinkade mot oss. Vi som redan hade jagat upp oss blev livrädda, jag satt bara och tänkte på hur fan jag skulle lyckas skaka av mig dom. Vi undvek ögonkontakt och försökte huka oss, tillslut hörde jag vad kvinnan försökte skrika. Våra lysen var avstängda och hon ville varna oss för böter... 

Vi var tvungna att köra av för att vi garvade sönder, snacka om att vara paranoida! Nu måste jag lägga mig så att den här dagen kan ta slut någon gång. Imorgon tar vi HIGHWAY 1 MOT SAN FRANCISCO! 



Det är sååååååå fint!





McDonalds här slår allt. Guacamoleburgare med grillad kyckling och gratis dippsåser, ja ni hör ju! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0