Los Angeles

Nu är vi framme! Och jag ligger och bloggar i den största sviten, hur gick det till? Jo, Elli vaknade första natten av att någonting kröp på hennes arm. Det var massa termiter i hennes säng, trevligt! Vi flyttade alla våra saker till ett nytt rum kl 2 på natten, och efter den långa bilkörningen var det inte så kul. Klockan 4 hittade Elli fler i det nya rummet, men då var vi faktiskt för trötta. På morgonen flyttade dom oss till sviten, och jag bryr mig inte om det här rummet har termiter. Det är så stort och fint! Här ska vi bo i fem nätter till. 

Idag gick vi till Santa Monica beach, som ligger jättenära oss. Tog det bara lugnt eftersom vi behövde vila efter resan, jag har saknat stranden så mycket! Vi gick till piren och kollade runt lite, köpte churros och såg en säl. Det är jättefint där med karuseller, en spelhall och matstånd. Om ni läser bloggen från en dator ser ni det på min "header", bilden allra högst upp. 



Det blåste så mycket, så svennarna hittade en kulle att ligga bakom



Outfiten!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0