New Orleans, jag tror jag dör!

Vi är seriöst i chock, det här är det sjukaste ställe vi någonsin upplevt. Vi letade efter Bourbon Street ett tag och när vi väl kom in på den sa det pang. Hade inga förväntningar men det här var jag INTE beredd på! Det är som att hela gatan har festival, fast det är en vanlig torsdag. Neonskyltar precis överallt och barer med några meters avstånd från varandra på båda sidorna. Man visste liksom inte vart man skulle börja, och musiken var så hög att man varken kunde tänka eller prata. Har fått så många nya intryck ikväll att hjärnan exploderar, måste sova nu hejdå Sverige. 


Bourbon Street 

Där uppe står dom och kastar halsband till tjejer som flashar brösten. Och det är tydligen "kul" att ha samlat många halsband. Sjuka värld...




Sååå grymt band! Kvällens höjdpunkt. 

Coolare tant får man ju leta efter, hon körde hårt på dansgolvet! 

Sista bandet vi såg va så jävla sköna att vi köpte en skiva. Fick den signerad av självaste Smuuf Dogg också, och jag heter tydligen Lid. 

To Elli + Lid "Sweden". Murphy Taylor "Smuuf Dogg" Bass. Haha jag dör! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0