Sista dagen till havs

Vi åkte ut på lite valskådning sista dagen men fick mest se massa fina delfiner. Vi såg en eller två valar tror jag, men orkade inte kolla upp vilka det var hehe. Delfinerna var så himla söta! En av dom hoppade upp och ner och splashade runt med sin fena, man såg verkligen att dom hade kul. Vi fick också se några små Puffin-fåglar som guppade runt på vågorna. 

Efter det käkade vi svingod mat i Reykjavik, behöver ju inte snåla sista dagen och förresten fanns det inte så mycket annat att göra där än att äta. Såg solen gå ner innan vi drog mot flygplatsen klockan 3 på morgonen. Lämnade in lilla bilen i vilken jag råkade glömma mina gympaskor plus mina UNDERBARA SWEET MUSTARD CHIPS. Blev nog lika irriterad över båda. Kom på det efter säkerhetskontrollen så det fanns inget att göra, but I'm working on it. Nu är vi i alla fall hemma igeeen, ska bli skönt med lite sommar och värme! Hejdå. 



Wow, ser riktigt tuff och cool ut
Huvudstaden

Fotboll, fotboll överallt. Dom har t.o.m. gjort en liten plan att sitta på. Vad är det för fel på denna värld? 

Ja

Tack


Hejdå Island, ses nog snart igen! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0