Landat i Svealand

Fyyy va jobbigt det är att inte kunna sova på planet, fick panik av att sitta stilla i 10 timmar också. Tur att man har filmer att titta på annars vore jag körd. Vi lyfte från LAX klockan 6 på kvällen och landade i Sverige 2 på dagen, lite mindfuck där. Nu ligger jag ensam i min säng i Skinnskatteberg för första gången på en månad och allt är väldigt tyst. Vart är mina lattjolajbanvänner? 

Tummen upp från marina del rey


Aj i hjärtat, saknar...


Key lime pie som vi åt i Key West<3


Fina santa monica! 

Tack USA för mitt livs bästa resa hittills. Vi har kämpat oss igenom hela landet och upplevt så otroligt mycket på vägen, och jag har såklart inte kunnat skriva om allting. Vi har stött på så många svårigheter men samtidigt lärt oss massor och vi är så jävla grymma! Jag vet inte när jag kommer skriva igen, gissar att det dröjer tills nästa resa. Seeeee ya then! 


Kommentarer
Postat av: Nina

Välkommen hem Liv och tack snälla för att vi fått "följa med" på er fantastiska resa. Kram!

Svar: Tack, vad kul att ni har läst den! Kramisar<3
Liv Johansson

2016-05-05 @ 04:58:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0