Hemma

Lite deppigt var det att avsluta resan sådär men det kändes viktigt att åka dit någon gång i sitt liv.

Att tågluffa var sjukt mysigt och skulle lätt göra det igen, kanske inte en månad pga hur fantastiskt sliten man blir, men lite kortare absolut! Jag upptäckte att tåg verkligen är det bästa och skönaste fordonet att resa i. Du slipper köra och ha ansvar, det går svinfort, du är inte fastspänd utan kan gå vart du vill, du kan äta och sova, du åker genom nya miljöer... Och nej detta var inte första gången jag åkte tåg, tro en pendlare, jag har bara återupptäckt det!

Bästa landen: Frankrike och Italien (kan ha med solen att göra). Till Krakow ska jag åka och bara äta och dricka non stop, SJUKT BILLIGT.

Nu ska jag uppskatta och njuta lite av Sverige, vi är trots allt bäst på alla fronter... Förutom vädret. Bered en väg för höstmörkret.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0