Elin på besök

Förra veckan kom Elin hit i några dagar! Det kändes så konstigt när jag skulle hämta henne på flygplatsen. Det var ju exakt ett år sedan vi var här tillsammans, inte visste vi då att vi skulle hit så snart igen, och att jag dessutom skulle bo här. Älskar att vi efter 10 minuter bara satt i bilen och lyssnade på musik som att allt var som vanligt. Vi fick påminna varandra att vi faktiskt var tillsammans igen, på Island dessutom! Jag hade ju egentligen tusen saker att berätta, men nä, vi är helt enkelt för vana vid varandras sällskap. She's ma peeerson. 


Hon prickade ju in den regnigaste veckan hittills, så vi gled bara runt och åt och badade. Klagar inte. När jag jobbade drog Stina med henne upp på höglandet för lite mer action, tur att man har en sån schysst kollega! 

Världens godaste lunchställe: Fridheimar Farm! Hemmagjord tomatsoppa med brödbuffé
Restaurangen ligger i samma växthus som tomatodlingen

Kommentarer
Postat av: sho

HAHA äta och bada är vår grej!!!💚

2017-06-25 @ 20:57:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0