Landmannalaugar

Eftersom jag och Stina blivit hurtiga vandringsmänniskor ville vi ut och gå igen. Den här gången i Landmannalaugar där man kan välja massa olika fina vandringsleder. Vi valde en ganska tuff väg på ca 8 km som verkade vara den roligaste. Det är en av dom coolaste/jobbigaste sakerna jag gjort och utsikten var HELT. SJUK. Vissa stunder trodde jag att jag skulle dö men när vi nådde den högsta bergstoppen var det sååå värt det. Det är helt galet hur mycket kroppen pallar, förstår ej. Hit ska jag fler gånger! 


Fikapaus
Stelnad lava som runnit ner från bergen en gång i tiden
På toppen!
Miljöskifte
Från snö till... öken?
Och så ner igenom lavan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0